torsdag, februari 19, 2009

Torsdags-singel


Belinda.

Jag älskar min fru. Men hade det inte funnits nån Linni-Binni hade jag vart en obehaglig stalker som lever för att gräva i Belindas Sopor.

O jag hade nog vart ganska lycklig.

Hon var i Växjö när jag bodde där, år 2002, jag var helt till mig. Hon spelade in för Kosmopol hette väl det teviprogrammet.
Fast jag såg henne aldrig.

Belinda var fin för att handla på Domus hon.
Men det gör inget. Jag förlåter henne.
Det gör jag alltid.

Go Gos var ett bra band. Belinda är så snygg så det är skit samma om hon e bra eller inte
Men att denna låten är ett klockrent mästerverk håller välan alla med om.

Kolla in videon HÄR. 1987 var det spännande med musikvideos, denna var mest spännande.

O när man tänker på det, Linni-Binni / Belinda. samma namn nästan o Linn är lite som Belinda, fast bättre

Inga kommentarer: