fredag, februari 06, 2009

Fredag

Nu börjar det komma lite chili och paprika. Old Wrinkled Man och Ungers Paprika har jag sett. Jalapeno också. Jalapeno var förra årets succé tycker jag.

Planerar trädgårdfen, men fastnar mest i tankar om Brunögat. Hur tänker dom på blomföretagen.
Jag ska också testa Okra i år. Gott det.
Fast i Lappland kanske den inte får tillräckligt varmt. Jag vet inte.

Annars är väl veckans mediahändelse att det finns poliser som tycker illa om invandrare. Inte direkt presstopp.

Gårdagen var intressant rent tevimässigt.
Först var det Sanna Bråding som ja jag vet inte vad hon gjorde, comeback? i Du är vad du äter.
Mycket udda och ganska obehagligt att följa.

Efter det var det Lyxfällan. Bästa avsnittet ever. En tjej driver ett Café. Hon lägger så mkt energi på inredningen att hon typ inte har råd med ugn.
Sen bråkar hon oavbrutet med lyxfälleteamet och skäller ut sin kilel för att han tjänar för dåligt
Allt detta med Stefan o Kristerdialekt.

Snart börjar arbetsdagen och jag lyssnar på Navid Modiri och har fredag. Sören stuffar runt och kaffet är varmt.
Ikväll blire bröloppsdagsmiddag o på söndag fyller Tuas mamam FYRTIO ÅR!!!!

Fatta skitagammal

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni ha en fé i trädgården? Udda idé! Och ha lopp med brö till middagen? Tufft! Får man komma och kolla på det? Kan man spela på bröna, vilket som vinner och sådär?

Anonym sa...

Tips! SVT1 kl 18.15. = Gokväll

Sveriges bästa band medverkar!

Får ej missas!

Anonym sa...

elon FUBBIKK

Anonym sa...

Städis
FUBBIK