söndag, februari 01, 2009

Bomullsbröllop


Int etrodde jag att jag skulle hitta en tösabit som man vill va gift med.
Men hon finns ju.
Linni-Binni
Idag firar vi bomull, på jakt efter pappersdagen. O om tre år är det dags att fira fruktbröllop.

Det är skitballt att va gift.
Rekommenderas varmt.

Sen kan jag passa på att ge en del tips till den oförbätterlige ungkarlen med drömmar om kärleken.

Hitta en rik tjej, (Linni-Binni har över 1500 på sitt sparkonto)
Gift dig borgerligt, mkt billigare. GRATIS TOM.

O så hitta en människa som du älskar mer o mer för varje dag, bäst är om det är samma tjej som den rika tjejen, man får inte va dubbelgift i Sverige på grund av dumma trångssynta lagar
Det gjorde jag. o jag älskar henne skitamkt

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis på er.

Konungen sa...

Tack
På min ära underbart

Anonym sa...

Grattis! Inte dåligt.
En gammal kvinna intervjuades inför sin (och makens) 70-åriga bröllopsdag. Hon fick frågan om hon aldrig funderat på skilsmässa.
Neej, allldrigg! svarade hon bestämt.
Men... mord!
Detta är faktiskt sant.
Men ni har ju långt kvar till 70-årsdagen.

Anonym sa...

GRATTIS!!!!
WOHO!!!!
:D:D:D:D:D
SMILEY!!!!

Anonym sa...

Grattis! För övrigt misstänker Jennie att det är till hennes katt som Trampe sitter och ringer hela tiden, med tanke på bilden igår.