måndag, februari 02, 2009

Måndagen slår till

Jag gick hem från jobbet nyssens. Frun är o tränar.
alla på kommunen tränar på måndagar, eller en fem sex stycken iallafall.

På radio gävleborg är det nå dansband som gör en svensk version av Billie Joels We Didn´t start the fire. Billy Joel är faktiskt lite bra tycker jag, i smyg. Särskilt den låten.
Jag blir arg på Radio Gävleborg som spelar sån skit. Jag blir ofta arg på Radio Gävleborg

Min fru blir arg på det mesta som man inte kan påverka, ett karaktärsdrag jag älskar henne för. Hon blir arg på kylan, på vädret, på värme. Ja på allt. Det är fint.
En blond Lilla My.

Nu kör Radio Gävleborgs livedansband Not A Sinner Nor A Saint. Den bästa Abba-låten ever. alcazar är ett annat band jag gillar i smyg, o Ace Of Base.

Livet är så där underbart menlöst. Bara trött. Orkar inget. Men det känns ändå ok.
Såna dagar är ovanliga.

När jag orkar ska jag upp o kolla plantorna, eller snarare de av jord fyllds krukorna utan liv.

Men men.

Det är alliansens fel. Dom tar allt ljus

Inga kommentarer: