söndag, februari 08, 2009

Brunögerabatten


Här ska jag ha brunöga och sommarrudbeckia. Blandat med klätt för att få volym.

Har drömt trädgård hela natten.
Jag bara längtar.

Är så ivrig att jag inte ens skriver etiketter på krukorna när jag sår.

Jag ska även bygga en dahliarabatt, det är snyggt.
pionerna står fel och dumt och är uppblandade med ogräs så dom ska flyttas.

Bärbuskarna ska bort ety där ska jag ha bönor och Okra.

Den där grejen där ja hade Ingers Tagetes ska bort. Där funderar jag på att istället sätta luktärtoe så man inte ser träkonstruktionen, för den e ganska ful.

Nu ska jag kolla fröer.
O vattna.

Det är snöstorm o tio minus, denna VÅRMÅNAD. Mamma har snödroppar som slagit ut, det o vintergäck. Får väl vi i juli här
O TUAS MAMMA FYLLER JÄMT!!!!!
Dikt kommer

1 kommentar:

Anonym sa...

Vårmånad?