torsdag, februari 12, 2009

Conor Oberst

Jag har lunch. I vanliga fall brukar jag gå ut i folkvimlet här i Edsby City. Men det är för kallt idag så jag lyssnar istället på Bright Eyes.

HÄR kan den oinvidge lyssna på Drunk Kids and Catholics
O DENNA är ännu bättre

Ibland är det fint att få bli så liten som Conor är. Bara tycka synd om sig själv, något jag är lite för bra på så jag görd et sällan.

Vilket band det är Bright Eyes. Jag lyssnar sällan på dom numera. Har väl spelat sönder skivorna.

Men bli ett fan du också.
Bli liten, bli arg, var ledsen
Man får det

3 kommentarer:

Bondhustrun sa...

Ja, som du vet har jag också en bright eyes-period. De kommer för sällan. Fevers and mirrors är ju oslagbar men videon till låten "first day of my life" är ett säkert uppåttjack så fort man känner sig lite ledsen.

Petter Malmberg sa...

Du har lyckats pricka in de två bästa.

Konungen sa...

jo ganska nöjd med det