lördag, februari 07, 2009

Lista i väntan på att LinniBinni ska vakna.

Våra katter har flippat ut helt. Dom va ute och var helt galna. Sen kom dom in o letade efter Binni o blev sura för hon sover o nu har dom formelettrally Edsbyn

1. När gick du upp idag? Kvart över sju. en lördag. Dumma plogbilen. Fast hade den inte kommit hade jag klagat på det istället

2. Diamanter eller pärlor? Diamanter. Kommer att bli dagens singel inom kort. Sång on syrsor på B-sidan

3. Senaste filmen du såg på bio. Capote tror jag. Den va grymt grymt grymt bra

4. Favorit-TV- program? Unga mödrar på femman. Halv sju måndag till torsdag.

5. Vad åt du till frukost? Fegt med frulle

6. Vad är ditt andranamn? Ernesto. Kalla mig Che

7. Din favoritmat? Osso Bucco. som jag ska göra en variant av idag. Här finns inge lägg att köpa på ICA men jag har högrev o en gnutta fantasi

8. Vilken mat gillar du inte? Fiskbullar är fan i mig värre än alliansen

9. Favoritchips? Estrella. Dill. 100 gram ska det va i en påse. Helst ska den säljas i en kiosk i Vissefjärda på 70-talet. Gärna tillsammans med en päronsplit med samlarbild

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Navid Modiris senaste skiva är den enda jag spelar hela. Föredömligt kort o väldigt bra

11. Vilken bil kör du? Bara stulna bilar

12. Favoritmacka? Gammalt hembakat bröd med olivolja o pata negra

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Moderater, är det ett karaktärsdrag. fast jag gillar massa moderater. Snålhet!

14. Vilka är dina favoritkläder? Jeansen från Falun som Tua hittade på HoM o skjortan från JC, rutig o röd

15. Om du fick åka vart du ville på semester? Costa Rica. Eller Sjöryd, länge sen

16. Favoritklädmärke? Lee

17. Var vill du dra dig tillbaka? I detta huset, med växthus o så

18. Favorittid på dagen? När man får gå från Bajsbruna huset. lördagsmorgonen osså

19. Var är du född? Kalmar BB Mars förr i tiden. De va snöstorm

20. Vilken är din favoritsport att se på? Fotboll och skidskytte

21. Coca Cola eller Pepsi? Kapitalistiska märken.

22. Fotboll eller ishockey? Är ishokki ens en sport. Män som i hemlighet är gay men inte vågar lämna garderoben

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Morgonen är bäst

24. Pedikyr eller manikyr? Hokki då ja

25. Några spännande nyheter att berätta för oss? Jag har fått upp ÄNNU FLER chili. o svärfar fyller år

26. Vad ville du bli när du var liten? Kurator säger mamma. eller jobba på dagis

27. Bästa barndomsminnet? Drömde i natt om en resa till köpenhamn med pappa. Den va fin. Doften av älggräs hos farmor och farfar. Många. Jag hade en äckligt bra barndom.

28. Varit i Afrika ? Varför skulle jag ha vart där

29. Nånsin rullat in någon i toapapper? Nu är det skitfrågor ju (JÖTTEBÖRG!!!=

30. Varit med om en bilolycka? Har sett massor

31. Favoritdag i veckan? Lördag är lördag

32. Favoritrestaurant? Gamla Metro på möllan

33. Favoritblommor? Lila julrosor. Akleja William Guiness. Sommarljus

34. Favorit-snabbmatsrestaurant? MAX

35. Äger du en cykel? Nej tyvärr inte

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? skum fråga. mobackes om frågan menar att man skall ha mer kredit. Fast Sören säger att det är AJABAJA att handla på kredit. Jag lyssnar på sören o säger INGEN

37. Läggdags? Sällan efter tio, så kul är jag

38. Senaste personen du delade en middag med? Linni-Binni

39. Vad lyssnar du till just nu? Radio Gävleborgs nyheter i Ring Så Spelar Vi

40. Favorit färg? William Guinesssvart

41. Hur många tatueringar har du? Hokki igen. Är inte gay

42. Pratar du med den senaste personen du kysste? Japp. Sören o jag är båda vuxna människor och jobbar på som vanligt

43. Har du varit kär? Jag är kär i Linni-Binni

44. Hatar du någon? Nej

Inga kommentarer: