måndag, februari 23, 2009

The Ark

Radio Kristianstad spelade en ganska hyfsad låt med The Ark.
Eller så saknar jag Skåne för mkt. Fast det är ju inte Skåne jag saknar. Det är snöfritt jag vill ha.
Sportlovet är slut i Skåne
Här har det just börjat.

Heath Ledger eller hur han nu stavade fick en Oscar.
Men han är ju för fanken död!
Fingal Olsson liksom.

Oscarsgalan är ja, jag vet inte. Amerikansk. Ge bort statyetter till döda. Säger som Christer Sjögren spar dina blommor när jag är död ge hit dom nu, typ

Glädjande är att Danny Boyle fick en staty. Fast inte för Trainspotting, eller den grymt snygga, men usla, 28 dagar senare.
Nä han fick för nån PK-skit med Mickey Urk. Mickey Urk är bra. Det är liksom synd om honom tycker alla. Dör han i år kanske han kan få en Oscar.

Det är måndag.
Det är nollgradigt
Jag var på jobbet INNAN Sören
Nu ska jag ta kaffe och skriva lite grejer

MVH
/Darryl Er Arbetargosse

5 kommentarer:

Anonym sa...

Idag är det minus igen.

Konungen sa...

I väst ja
Värsta vintern på länge där å???

Unknown sa...

Nu är du ute och cyklar min vän.
Danny Boyle regisserade den 8-faldigt oscarsbelönade 2Slumdog Millionaire", inte "The Wrestler" med Mickeu Rourke.

Unknown sa...

Och jag KAN stava. Fast jag vill inte.

Anonym sa...

Värsta vintern sen 2006 åtminstone. ;o)