fredag, januari 02, 2009

Lotta engberg

Skål för världens lyckligaste par hette hennes stora hit med Anders Engbergs orkester
det är ju nästan som Linn o jag. Fast mer...
Skål för världens tråkigaste par
Fredag o semester, man gnäller på vädret och längtar efter på spåret

Men det är ett bra liv det.

Jag började på en ny Lee Childs igår.
Efter en pocketsvacka, allt jag köpt har sugit getballe, ser jag fram mot denna. Böckerna om Jack Reacher är bra. Osannolika. Men bra.
Jag har köpt typ nio pocketar.
En om varulvar som är normen. Den va så kass att jag kastade den i väggen likt en katt man tröttnat på.
Sen va de en ny från Minotaur om nån skittrist mesig arkeolog
Den får mig att sova oavbrutet

Ett uselt pocketköp helt enkelt
eller så har jag läst alla bra deckare som finns just nu

Andra saker jag stör mig på är Blondinbella. Det är för mig bättre om Bofors får statsbidrag för att utveckla minor som ser ut som leksake rän attd et rikspuckot tjänar pengar

Så det så

Inga kommentarer: