lördag, januari 24, 2009

Häämpti roooms

JAg gillar Ring Så Spelar Vi. Man får veta lite om vädret i stora delar av Sverige. Lisa Syrén är grymt bra på att få folk att prata. Det är frågor att svara på.
Sen är det ett aber.
Den som kommer fram får önska en låt.
Oftast, inte alltid, är det dåliga låtar som önskas. Ofta men inte alltid är det dessutom dagsaktuella hits som önskas.
Jag är kanske fascist men jag tycker inte att det är ok att önska Sanna Nielsen och BAO i Ring Så Spelar Vi. Jag tycker i min mussoliniinspirerade kulturanda att dom som önskar sån skit inte skulle få ens en fråga att svara på.

Dom skulle bara kopplas bort.

Fast den svänger ju lite lite lite iallafall den dära Häämpti Roooms av Sanna från Minigolbanans stad Bromölla så jag har väl fel då.
hoppas på en Bollnäsupplevelse idag

Ska klä mig i brunt för att hylla och lyfta fram Team Erik ety det är körslaget på tevi ikväll.

Körslaget är ett program som man tittar på om man kommer från nån del av landet som har en kör med. Vi har Bollnäs med Hanna Hedlund och tom KOMMUNALRÅDET har mailat oss alla och tackat oss för att vi ringer och röstar på Team Hanna.

Jag sket i det. Tihi för jag är en rebell

2 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Varför inte ge dessa en fråga som är omöjlig att besvara?
Men det vore kanske bara slöseri med tid.

Anonym sa...

Du glömde BWO..... ;-)