tisdag, januari 20, 2009

Comebacks

I dagens Aftonblad kan man om man skippar dravlet om Obama läsa om en undersökning där folk har röstat om vilka band dom vill se göra come back

På listan finns Abba, Wham, Pink Floyd, Talking Heads, Stone roses, smith och Abba
Syd Barett exempelvis är ganska död tror jag
Stone Roses sög då och skulle suga nu. Folk som tar droger har vi dessutom för många även just i detta år.

Comeback-grejer suger för det mesta.
Klart man vill se Soft Cell. Men David Ball som mest gjort Ibiza-techno nja.

Smith var vidriga då, dom skulle vara gamla och vidriga nu.
Take That som oclkså nämns har ju Robbie Williams.
Han är skitbra. Vaffe ska han sänka sig.

Jag såg Samla Mammas Mannas comeback, det var bra.

O måste man så måste man

LISTA

Band jag vill se återförenade
Birthday Party. Fast Tracy Pew är rätt död och de andra är gamla gubbar. skull nog suga duktigt
Soft Cell då
Sisters Of MErcy? Har dom ens lagt av


Jag ger upp
Inga comebacker alls
Det finns anledning att man slutar.

jmk,m

Sista ordet jmk,m skrev Trampe just nyss, han hoppade upp och rev mitt skrev och gav datorn en rejäler smäll
snart är även han ett minne blott. skitkatt!!!

Men igen!!!

Vilket band skulle du vilja se återförenat?
Clash svarar jag efter att ha funderat, för då skulle Joe Strummer leva o han va så snygg så det hade vart bra

4 kommentarer:

Sleeping Cell sa...

Om Frank Zappa varit mer levande så skulle jag vilja se honom, tillsammans med hans mothers då förstås.
Sen så älskar jag ju Neil Young och det skulle vart fint med ett gig med Crazy Horse.
John Holm lever ju men om han skulle göra så bra ifrån sig idag är väl kanske tveksamt.

Sleeping Cell sa...

Glömde att säga att om Leyla K skulle dyka upp med Rob N Raz på typ Edsbyns hotell så skulle det locka ut även mig på en krogrunda.

Anonym sa...

John Holm har väl gjort nån spelning tror jag
Då boxen släpptes
HAn säljer enligt rykten hemmaljudssystem i hollywood och tippar på Lotto
Han är självförsörjande på lotto

Anonym sa...

Diddlers/Låt och trall.