tisdag, januari 13, 2009

Patrik Ekwall

Läs DETTA!
Jag gillar 1000 apors näthatare. men nu tror jag att jag måste näthata lite själv
Patrik Ekwall är en människa som gör mig så trött
Han går runt som nån jevvla, talanglös, Jan Guillou och säger felaktiga saker.
Nu senast om nån lesbisk eventuell parrelation i Umeå. Ja ha
Sen låtsas han att han är vidsynt, men han är så inskränkt den skånska hårgelegossen att man bara kan gapa
Han är livrädd för att det eventuellt kan finnas nån som är lesbisk, för det skulle ju innebära att den personen inte vill ha just Patrik Ekwall
ja jag har nyheter till Dig Patrik.
Det är nog ingen straight som vill ha dig heller

Skaffa en utbildning, gör lumpen eller nåt

2 kommentarer:

Anonym sa...

Håller helt med dig. Hatobjekt #1!

Anonym sa...

Genial brief and this fill someone in on helped me alot in my college assignement. Say thank you you for your information.