måndag, januari 19, 2009

Just another Marin Monday


Dagens outfit bjuder på kontorsfeeling. temat är: Kontor!!!

Tröjan kommer från H o M utvald av min personal shopper. H o M i Falun så klat. Modellen heter Mosche. Mönstret skapar lugn hos de som möter mig (Funkar ganska dåligt):
tröjan åker upp så om man inte drar ner den ser man mina exklusiva Calvin Kleinkalsipper från ICA i Edsbyn

Byxorna fann jag i Falun. På H o M. Dom får åtminstone mig att tänka på Provence. Att sitta vid stranden och kolla bikinpopbrudar.

Frippan är stylad av min egen frisör. Linn The Blind.
Skorna fortfarande från Din Sko. Ett par rejäla båtar :)
Över och ut

3 kommentarer:

Anonym sa...

jösses.

Anonym sa...

WOW! Din mode blogg e ju ba såååå bra:D:)
PUSSoKJAM

Sleeping Cell sa...

Stilfullt värre må jag säga.