fredag, januari 16, 2009

Så känns det att dansa med ett äpple i trosorna

Aftonbladet är elakaste tidningen
Man måste betala för att få veta hur det känns att dansa med ett äpple i trosorna.
BETALA???

Kunde jag bry mig mer skulle jag svimma tror jag
klart jag betalar
Tack Kitty Jutbrin för att Du finns. Tack Aftonbladet för att Ni täcker det viktiga i livet

O Obama. Folk liksom längtar efter att han ska bli president. Varför? För att han är svart? Ingen vet vad han vill. Alla vet att han är svart.
Han är president i USA o därmed antagligen lika liberal som en tysk ss-medlem 1940.

P.S Det är inte Edsby-Jontes modeblogg soms kriver detta.
Jag har kapat kontot.

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad pratar du om i detta inlägg egentligen

Anonym sa...

Din gamle proggcyniker. Obama gillar The Wire och hans favoritkaraktär är Omar, denbögigeknarklangarrånaren. Alltid något. Och man får ta det som ges liksom.

Fast så särskilt svart är han väl inte egentligen.

Anonym sa...

Fast tvivlar på att en amerikan som heter Hussein i mellannamn vågar säga nåt negativt om Israel, då blir man väl utvisad. Så det kan bli lite problematiskt.