torsdag, januari 15, 2009

Räggi

Jag har räggieftermiddag. Sitter och skriver journal och lyssnar på räggi
The Abyssinians och det är bra. Bara bra.
Men man blir trött, för det kan ju inte bero på mörkret o kylan inte.
Jag tror jag är född på fel plats. Costa Rica o litta räggi det skulle jag trivas med tror jag.
Snart dags att gå ut. I mörkret. Man vaknar i mörker, man åker till jubb i mörker. Man jubbar o det är kanske ljust, det vet man ej. sen går man hem i mörker
Jag lever i mörker
Det är inte ens alliansens fel.

Lyssnade på radio Kristianstad i morse. Dom talade om vårtecken, vintergäck och paraplydrinkar.

Man kan ju inte njuta räggi i mörker.

Israel har en egen idé om vad som är terrorister för nu bombade dom sönder FN-huset i Gaza.
Nu får dom lägga av. För många döda barn. För många övergrepp.

Denna är fin. Lyssna vet ja FINRÄGGI

1 kommentar:

Anonym sa...

Himla fin finräggi mannen!