lördag, januari 17, 2009

Stil är ente nåt man föds med, man skapar det



Att jobba på kommunen kräver att man är som alla andra. Dvs snyggt men inte utmanande klädd. Jag som dessutom är så snygg :) passar ju i allt


Denna outfitt var det länge sen jag hade. Efter jag träffade Linn har alla dessa plagg försvunnit. Hon är rädd att tjejerna ska flockas i skaror runt mig om jag har detta.

Iallafall. Det är en amerikansk munkjacka. Köpt Över där, fleece. Ja det är FLEECE!!!!

Byxorna kommer från Casall, eller dressman. Jag gillar att ha ett ben uppdraget över knäna, det framhäver mina ebormt snygga legs :"-)

Skorna är gröna arbetarskängor från Don och Donna. Fyndade dom på NK för 800 spänn.

Fotot är taget av Emelie och min pose är The Living Daylight.
Jag fångar inte bara dagen. Jag fångar solen.

Det är en allusion mot James Bond Filmen med samma namn och Ahas gryma låt

Puss till sen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för ett kanonfint modereportage. Snygga kläder och ja... Har funderat på att uppgradera guben lite och nu har jag fått massor av fina tips.

Anonym sa...

Skulle kunna få vem som helst att söka socialbidrag om man finge en sån handläggare:)