tisdag, maj 12, 2009

Schlager

Ikväll är det en stor kväll. Det är kvällen då Malena Är En Man kommer att åka ut ur schlagern.
Låten är skriven av Fredrik Kempe. Han skall snarast fråntas sitt svenska medborgarskap och förpassas till typ Lichtenstein. Hans brott äro många. Detta är det värsta, men nog har han skrivit skit åt Sanna White Trash Nielsen också.
Jag hatar Kempe

Dagen har annars tillbringats med diverse glädjeskrin då vi haft massa möten
Det är fint med tjänstemannamöten.

Har spikat tio rader på däcket, min arm gör ont, fast nio rader gjorde jag igår.
Idag började det regna

3 kommentarer:

Tant Ajnschtajn sa...

Om jag räknar rätt så borde soldäcket vara halvvägs ut på gräsmattan vid det här laget.

Anonym sa...

äh
vi halvspiakde ju bara, det är mass tiomma utrymmen som vill ha spik

Tant Ajnschtajn sa...

Okej. Jag är kanske inte så smart som man kan tro.