onsdag, maj 27, 2009

Att skola om plantor, eller katter

Jag gillar ju att odla vilket tydligt framgår på denna blogg
Jag gillar oxå mina katter vilket oxå det framgår

Men den mixen är fan inte lätt

Planterade ut lite nejlikor och tobak nyss. Trampe o Bemmie trashade allt
Dessutom hade Trampen den goda smaken att plocka lite tulpaner
Han blir helt galen när jag sitter o planterar o tror att typ allt är nån form av mat
Sen bara rusar han likt en nordkoreansk tank i jakt på elaka japaner och skadar mina plantor
Orlayorna äter dom dessutom upp.

Men det gör inget
Snart är dte Greys och dte är så spännande o gråtigt just nu att hälften kunde vart nog

o idag hade vi utbildning av J Reinholdsson. Han kan ALLA lagar. Vi undrar lite vad i hans hjärna han har tagit bort för att kunna alla dessa paragrafer. Typ hur mna går på toaletten kanske?
JAg vet inte
Men riktigt intressanta dagar blir det alltid med honom
Juridik är roligare än det mesta. Ibland kan jag ångra att jag valde sopis istället för juridikum, men sen kollar jag på Linni-Binni o tulpanerna som Trampe har fördärvat o inser att man inte kan ha det bättre

Inga kommentarer: