söndag, maj 24, 2009

Kära anonyma hundägare

Jag vet inte om just Du läser detta. Men jag kan säga så här. Jag vet vilka det är som brukar gå med sin hund här utanför. Är Du kanske en av dem?
Ja vem vet
För även lobotomerade mongoloider får gå med hundar vart dom vill.
För hundar kan inte soc ta, det är synd

Jag tackar Dig för att Du antagligen har haft Din byracka lös vilket man inte får i tätbebyggt område eller så har Du inte plockat upp.

Oavsett så är det så här att jag hatar Dig och hela Din familj. Alla Dina vänner, fast det har du väl inga.
O tro mig skulle jag se Dig och Ditt äckel till dur bajsa i min trädgård igen så kommer jag att medelst spade ta bort den ohyra som Du kallar husdjur.

Klarar man inte att ta hand om sin hund ska man inte ha nån.
Du är ett äckel och jag hatar dig mer än vad det östtyska folket hatade Honecker.
Gå o dö, eller vilket är lite mer normalt, kom hit och be om ursäkt

Inga kommentarer: