onsdag, maj 20, 2009

Linda Rosing en postmodern Jungfru Maria?

Linda Rosing skall ha barn med pistolskjutande popkillen Peter.
Hon är i fjärde månaden och har vart ett par med Peter i två
Officiellt dåra
Detta för att hon var med i en såpa samtidigt som hon hade ett hemligt förhållande med den pistolskjutande dåren.
Så nu är hon gravid. Igen
Jag minns förra gången hon var gravid
Expressen hade helsida på måndan om hennes och Fadddes lycka
Sen på onsdan var det helsida om aborten

Enligt flashback.info beror denna abort påa ttd et inte var faddes barn
Jag vet inte o jag bryr mig inte
Det som retar mig är att hon tillmäts sån betydelse.
O nu lägger jag min tid på henne jag å

Så dum jag är

Gräs skall klippas
Plantor skall skötas
Cykel skall pumpas
en ledig dag, man har längtat, sen är den slut

1 kommentar:

Blackwater sa...

Glöm det där med jungfru, det är den Babyloniska Skökan det handlar om.
http://www.blackwater.se/?p=6149

We are fucked now.