onsdag, maj 13, 2009

GRATTIS Calle

Carl Philip fyller år idag. 30 bast
Tänk att vara den som ändrar en grundlag. Succesionsordningen stoppades tack vare honom liksom.
Eller Victoria.
Carl Philip har nog sveriges bästaste jobb. Han SLAPP bli kung, vem vill va det liksom.
Han bara går omkring och är hertig och har snygga damer omkring sig

Eller är han kanske ledsen att han inte får vara kung. Jag vet inte
Jag hade vart glad.

Jag kommer osökt att tänka på Ken Ring och förhörsprotokollet när han skrek att man skulel storma slottet och våldta madeleine. Förhöret finns i sin helhet i den skitbra boken Mikrofonkåt av Fredrik Strage och Ken Ring säger att Carl Philip är bög och massa annt. Han fick böter.
Ken Ring sa sen att han hade börjar gilla bögar. När Strage frågade varfrö svarade Ken Ring, Jag gillar ju dig och du är ju bög. Vilket han ju inte är den kokaingossen

Men nu var det ju Carl Philip. Inte kung, skitmkt pengar på grund av ett föräldrat system där vi har ett meningslöst kungahus. Om dom åtminstone som kungen i Brunei åkte omkring o pratade med folket o var tyranner. Men inte ens det

Carl Philip och Madeleine måste vara Sveriges mest meningslösa människor. Dom fylle ringen funktion. Jag avundas dem

Inga kommentarer: