tisdag, maj 19, 2009

Prevention


På denna vackra bild ser ni Tuben, god kamrat, snygg granne och härlig kollega.

Ikväll var vi på Alfta-skolan. Vi talar, elle rjag stammar mest besvärat, om prevention och vikten av att tydliggöra gränser och dylikt
Jag tror det är bra att göra så.
Till föräldrar.

Jag har en likadan tröja, fast neonrosa. Jag hittar inte den längre. Linn är ganska hyfsat misstänkt.

Även sven var med ikväll, sven är polis. Jag gillar Sven. Bästaste farbror blåexemplaret ever. Christer skoglund visade diabilder.

Sen åkte vi hem från Alfta diskuterandes Neil Young och fiske. Tuben har en nappkalender. det vill jag oxå ha

Massa tagetes satte jag ut. 39 spänn på könsum. Billigt för 10 st.
Blev snyggt

Kommer litta trädgårdsfoton inom kort

Över och ut, krama en snut

Inga kommentarer: