onsdag, oktober 15, 2008

Tulpaner

Jag känner för att sätta enorma mängder tulpaner
Känslan kom nu när jag lyssnar på Dansbandsintrotävlingen på radion
Just nu är det tex Rosalita
Face it jag kan alla dansband in the world
Fast hur fan är det så

Aftonbladet headlinar idag med meningslösa debatter mellan Mona Sahlin o reichsführer R
Båda lika karismatiska som novemberregn
Andra saker man kan njuta av i tidningen är ett reportage om bigamister.

Jag vill inte ta del av möget

Ska en sväng till Mobackes o handkla lökar istället.

Ikväll är det Greys på tevin, det enda program som är riktigt bra.

Jag kunde även Dire Straits här på introtävlingen, fast är det dansband
Vill minnas jag gillade dom. Alchemy livedubbeln. Skivan som alal som sålde CD-spelare på åttiotalet pluggade in i stereon.

Ja ja
Min blogg håller påa tt bli tristare än lönnsirap

Känner jags ka klura ut en ny lista innan jag lämnar kontoret

1 kommentar:

Anonym sa...

Lönnsirap är väl roligt. I de flesta sammanhang är dock flytande honung stråt vassare, det erkänner jag.