måndag, oktober 13, 2008

Det öde landet

Jag är en främling i detta land, men detta land är ingen främling i mig

Jag såg Reinfeldt på tevi i morse. Han var viktig, mkt viktig, han sträckte ut en hand till de länder som har euro.
Vi ska göra samma som dom för att stävja krisen
Dvs göda bankerna med pengar för att rädda dem.
Det blir inte skattebetalarna som får betala sade Der Fredrik. Det ger en intressnt öppning. För vem fan ska då betala?
Holger Bengtsson i Vinslöv?

Att bli trodd för att vara idiot är irriterande. Att vår Reichsführer tror jag är en idiot är direkt kränkande.

Jag ser inte ut som en penis o jag är inte dum i mitt huvud.

Mörka moln tornar upp sig och snart är det som Ståålfågel sjöng. Ja hur det nu va, deppigt värre iallafall.

Personligen tycker jaga tt Reinfeldt kan betala lite ur egen ficka, jag tycker han ska sluta ha älskog med sin fru och istället ta sitt jubb på allvar.
han slickar Emu-röv hela dagarna.
Det är enbbart patetiskt

Inga kommentarer: