onsdag, oktober 15, 2008

Hej dagboken

Hej Dagboken:
Idag har jag gått upp. Det var tråkigt. Linn skrek åt mig för jag kissade utanför toaletten.
Sen drack jag kaffe. Kaffe är gott. Vad skulle man göra utan kaffe. Man kan lungt säga att jag är en kaffe tok
Sen gick jag till jobbet. Fast jag åkte bil, ti hi.
Så jag gick inte
På jobbet var det mer kaffe :) Gott ju
Vi har massa kaffe i källaren.
Det är bara att ta så man orkar
På teflontiden ringde det ingen alls. Jag hade kanske glömt sätta igång teflonen. Jag är en tokig kille jag
Sen åkade jag bussen till Bollnäs. Staden. Fast Bollnäs är ingens tad säger dom, men där finns ju Åhlens. Fast en riktig stad sja ha Hennes å. Hudik har hennes.
Efter ja vart i Bolnnäs vart jag i Alfta. Där var det sol. ÅÅÅÅÅHHHH!!! VA SKÖNT!
Höstsolen är såbra
Sen åkade jag tillbaka till bynn
Då pratade jag i teflonen.
Sen gick jag till svenn
Vi åkade bilen på långgatan
Sen köpade jag en lök
sen gick jag till min fru
vi jobbar på samma ställe
fast jag var inte där, men det var hon
oj va jag hade saknat henne
man saknar sin fru, det är därför man gifter sig

Nu har vi ätat korv stroganoff. det är rysk mat efter greve stroganoff. jag älskar utrikisk mat MUMS!!! :)

Sen tog jag mer kaffe Ja jag älskar ju kaffe jag då ju

Nu ska vi ut o åka en sväng med bilen. Kanske till Alfta kanske
Det är ingen stad
Men man vill ju göra nåt kul när det är onsdagför onsdag är ju lill lördag o nu är det ju ingen krusing mera

Hörs mer sen
PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du glömde: "Kramis alla mina söta läsare"

Anonym sa...

O K
Kjamiz pyjamiz

Anonym sa...

Hehe, elegant skrivet!