lördag, oktober 11, 2008

LIVE-BLOG från Edsbyn en lördag under krysset

Vågrät 10: Tänk att ha en man i byrån

Jörg Haider är död, han körde av vägen. Hoppas vägen höll.

Skall för övrigt laga jordnötssås idag, ska man ha sånt smör då

Nu blire vågrät ett i vinkel
Skärgårdsdoktorn i porrfilmstema kan jag se: Samuel Fröler viftar med skärgårdsstaven i luften. Ho ho ho alla unga damer Skärgårdsdoktorn är på ön, Skriker han.

Robbie Williams är helt enkelt skitsnygg

Nä dagboken, nu orkar jag inte blogga mer
Katterna är ute o jag är skitnojig att nåt ska hända med dom

Jag är en rejäl hönspappa till tua, typ vill hålla henne i handen om hon ska över gatan, o hon är lika lång som jag os nart 15 bast
men katterna är jag ännu värre med.
Jag är en mes
o det är ok att va en mes säger psykologen

Inga kommentarer: