fredag, oktober 24, 2008

På tal om annat

JA
det är fredag
Jag sitter av tiden
efter att ha kollat olle Nordin hamnade jag på en Modern Talkingsida
Vet inte om nån minns dom, men det var två tyska bögar på åttiotalet
En blond och en med mörkt hår

Dom kan va det sämsta bandet ever
oftast var det märkliga åttiotalsvideos (för oss gamla som va med är detta klockren beskrivning)
Musiken är till 100 procent synthskit
Men ändås pelar dessa tyska bögar gitarr i videosarna

Atlantis Is Calling: soS for love
SÅN SKIT

4 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, Modern Talking! Har du kollat in dagens syntklassiker på min sida? Så jävla rolig!

Anonym sa...

Var inte du synthare på 80-talet? Det har jag för mig att du har sagt.

Anonym sa...

Ja int var jag modern talkingkille iallafall

Jag var ganska förtjust i just Body
Front 242 o dom som gjorde In the eyes of miss brown
Neon Judgement?

Anonym sa...

Krmm, tror att det finns nån singel långt bak med Cherry lady nånting...