lördag, september 08, 2007

Triangelen


Kryss

Det regnar

Jag ska åt Bollnäs till för inköp av en micro samt en tillbringare.

Jag tycker det ska bli roligt.

Linn har inget med detta att göra alls.

Helt fritt valt köp.

Micro är inget för borgare, det får alla ha.

Tillbringare å.


Snart ska vi åt skåne till.
Tror det ska se ut ungefär så här.

Jag packar micron o tillbringaren, kan va bra o ha på tåget.
Sen alkisbingo i Hässleholm. Kongen. Buss ett. Sätaröd. Svampletning. Buss ett till malme, ÖB Augustenborg möllan och bo01, givetvis skall ett besök på pizza persborg ingå. Då ska vi finta surgubben genom att ha med en tillbringare isvatten så vi slipper betala för vatten. Man bara vinner med en tillbringare. Linn ska ta med en burk Bea för o ha till pizzan. Linn vet i detta nu inte att pizzorna på den pizzerian får bajs att framstå som oxfilé

Sen buss 2 till Lynd för vidare resa över Landskrona där det är toppen till bemmy

Skagget ska kryssas

o tiden kommer ente o räcka

o om man missar en buss så har man en tillbringare jos o en micro för att värma maten vi inhandlar på ica i Kävlinge


Kan ente bli bättre

För övrigt är krysset det bästa som finns o sen kommer linn.

fast linn är mer konstant närvarande, krysset är lite som julafton fast en gång i veckan då.

1 kommentar:

Robin sa...

Alkisbingo och bajspizza. Inget jag skulle bjuda en nyfunnen flickvän på. Jag är å andra sidan ingen van dejtare...