torsdag, september 13, 2007

The Sigge



Notera den stolte faderns synthfrippa

4 kommentarer:

Anonym sa...

snuttigt

Konungen sa...

även syntharna börjar skaffa barn

Anonym sa...

Detta förbannade tjat! Mina första kassetter var med: Bon Jovi, Helix, Treat och Motley Crue. Då var jag 5 år. Min första egna LP 1987 var en liveskiva med Motörhead. Mina första cd 1992 var en 4pack rock&rollsamling med Little Richard, Chucken, Wanda Jackson, Jerry Lee mfl. Enda synth jag ägt var Nå jävla skit med Die Krupps som spelade Metallica-låtar. Och om det är synth så älskar jag en Human Leauge skiva från 90-talet som jag köpte 97. Men utöver de två synderna så är jag råkkare. Hade jag deltagit i striderna på 80-talet hade jag slagits för Hårdrockarna. Jag gillar att dricka öl och hytta med näven. Det gör inte synthare. Dom skär sig i armen och gnäller! Trevlig helg kamrat! Syntharen är död leve grottmannen!

Anonym sa...

Så mkr försvar JP