söndag, september 30, 2007

BURMA

Plötsligt bryr sig alla om Burma
Lasse Åberg gör vykort för Burma
tror det hjälper Burma
Alla munkarna får leva för Lasse Åberg har gjort ett vykort
Lasse Åberg är fin
Sverige är fint
Vi tar ett grepp om världsläget
Lasse Åberg har gjort ett vykort
Själv ska jag ge mig husarrest som stöd
eller köpa ett vykort
Lasse Åberg har nämligen gjort ett vykort
åt Burma
För Burma
Är nobelkommitén i Oslo medvetna om detta

Se skitartikeln här
Jag tror att magdalena forsbergs insats kopplat med Lasses får Burmas regim att tänka om

Det finns inget mer patetiskt än svenskar o deras syn på sig själva
Jag tror på allvar att Burma o de elaka där skiter i skidskytte o fula vykort

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jo det finns en sak som är mer patetisk och det är AMERIKANER och deras syn på sig själva. Bit i det äpplet.

Anonym sa...

det är ju surt de äpplet

Konungen sa...

http://i-ration.se/blog/index.php?paged=2

Anonym sa...

Jag fick ett sms i torsdags om att alla skulle bära röda skjortor på fredag. Jag tror att det gör susen.

Anonym sa...

kan hålla med att det inte påverkar deras situation särskilt mycket. men jag tycker vissa saker är ganska najs, som att uppmana folk att ha röda tröjor på sig för att stödja de i burma, för det påminner om en tid då folk brydde sig om saker som hände andra människor i världen och ville göra nånting åt det. jag upplevde inte den tiden själv men ändå..