tisdag, september 25, 2007

Socialarbetarkonferens i stockholm

Er unge hjälte gick upp tre minuter i fyra i morse. Vad gör man inte för att rädda själar och lära sig saker.
Bussen gick tjugo i fem o jag hade sällskap av en känd person i byn, han skulle inte till stokkolm dock.
Söderhamn kl sex på morgonen får mig att längta efter östberlin 1983, det var vackrare där o då.
På tåget som fan va fullt av soctanter lyssnade jag av när två soctanter en manlig o en kvinnlig sikuterade hus de skulle få sina tunnelbanekvitton betalda. Folkets Hus där vi var ligger ju hela 400 meter bort så tunnelbana känns smart särskilt som det blir typ en km o gå
608 SOCTANTER, kloner med Gudrun Sjödénkläder, även vi män hade såna intog sen en sal. Folket shus va tyfft dock, o i salen såg vi Power Piontpres efter Power Pointpres
Power Point är det slutgiltiga beviset på att jävulen finns
Att vara vaken då nån maler samma saker som står på en skärm kräver sin man, jag är ingen man

Sen va de lunch. alla soctanterna sprang för o få gratis rostbiff. Moder Teresa o jag gick o åt god italiensk lunch o hade en trevlig stund i solen
Gav upp kl tre
Handlade belgisk choklad, skitdyr o skitäcklig
Sushi
Kaffe, med mjölk
Läste ut den Arne Dahlen jag börjat på. SISTA BOKEN
Grät i slutet
Sov lite
Kom till byn
Linn mötte mig
Jag blev fånigt glad
Nu är jag fånigt sömnig

Usel dag

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan ta äckelchoklan.

Anonym sa...

jag tror chokladen va god, alla cigg har nog förstört smaklökarna på J.

Anonym sa...

Det där har jag funderat en hel del på. Väldigt många människor har en sån föreläsningsstil att de bara säger högt det som alla kan läsa. Nervdödande tråkigt.

Choklad är alltid gott förutom när den är möglig eller innehåller konjaksgôjs eller liköräckelpäckel.

Elon har talat. Ugh.