onsdag, september 05, 2007

Många som är vakna nu


Drömde om Haväng i natt. Det har gått ett år och mer. Jag stannar. Oavsett det nya bestämde jag mig i somras. Man kan lika gärna vara här här finns den viktiga människan. Haväng ligger bara tio timmar bort. Tror där är vackert idag. Höstblåst på Österlen är en egen bild av himlen.
Talade kort med Skagget igår om den viktiga människan och om den älskade Socialhögskolan. Tror han tackar gud varj edag för Mattias "Fröööga" idiotier. Annars hade han kanske vart soctant i Sundsvall nu. O det är inget öde man önskar en vän
Är märkligt lugn i själen nu för tiden. Fast det finns ju alltid elaka saker i magen som säger knäppa grejer. Men jag har slutat lyssna.
Längst bort till vänster på bilden skymtar man Stens Huvud, en plats med dofter av frihet och eld. Ett paradis.
Men Edsbyn är paradisiskt det oxå.

8 kommentarer:

Anonym sa...

http://grovhugget.wordpress.com/ är det nya svarta!

Anonym sa...

ollonbloggen e mkt bätter

Anonym sa...

http://grovhugget.wordpress.com/ är det nya svarta!

Anonym sa...

ollonbloggen e mkt bätter

Anonym sa...

jag är mkt bätter än alla andra!

Anonym sa...

SONNY E BEST

Anonym sa...

men soctanter är också bra! särskilt när man får pengar av dom utan att de frågar varför man behöver dom...

Konungen sa...

Men de hinns ente med såna frågor baby