söndag, september 16, 2007

Camping med Lenita, Bollnäs, Mardrömsmiddag samt en elvisp

Japp, ska åt Bollnäs till, där ska jag likt en fyraåring lägga mig ner på golvet på elgiganten o skrika, sen ska jag köpa grodmuggar på Åhlens.
Efter det ska jag avrättas offentligt.
Men det gör inget ety LENITA ska campa ikväll. Bara jag överlever fram till det, o det är just det argumentet jag skall använda då Linns pappa kommer med den slipade yxan.
Snälla låt mig leva tills kl åtta så jag får se LENITA campa.
Fast det ska bli lite spännande oxå. Jag vill ju så förtvivlat gärna göra ett gott intryck. Lär väl bli som vanligt: Att jag helt maniskt börjar prata om Pol Pots fördelar i ett historiskt perspektiv eller något annat lika slugt
Jag har förhoppningar
O skrotbranschen skall tas över

Inga kommentarer: