fredag, januari 21, 2011

Proffsminglare

Ser på konferensresan på Kanal 5
Skitkul
Idag blir folk proffsminglare
Dom lär sig hissprat tex
Alla är nöjda
Det är slutet på mänskligheten tror jag

Fick nyaste Vi Läser (tack svärmor) o där är Lukas Moodysson med, han har skrivit en ny bok
Allt är liksom fullbordat
Hissprat och dåliga böcker.
This is the end

Tua är på väg, hon är sen.
På spåret på tevin
Chilin gror ej

Idag åkte vi förbi stället där vi krockade, det var skitobehagligt, hade puls på 354

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi läser är en underbar förallatidskrift. Det var där jag först hittade den senare, så välförtjänt, hajpade Sofi Oksanen, så jag hoppas den Vi läser finns i rörelsens egen varuhall -jag ska inte håna, hallen är förvånansvärt bra, vilken samvetslös (ordvits) torskrygg vi åt igår - att äterkomma till platsen är läskigt. Jag har fortfarande svårt att gå förbi platsen där jag föll på höften, men det är ju ett skönt strövande så jag måste vänja mig.
Det är ett par minusgrader i skuggan men där SOLEN skiner är det betydligt varmare och snön får på tafsen. There is hope.