söndag, januari 09, 2011

Lite bilder
























Jag satte lite basilika idag. Har skottat som fan. Skarsnö och plogkant. Halsont o skallebank.
Men en ack så bra dag och en skön ledighet.

Imorgon börjar resan mot sommaren. Nästa lediga dag är till påsken runt den 20:e april
Sugigt.

Men lika bra o jubba o slita så går det fortare till semester, förlossning och pappaledighet.

Funderar på o dra till med sju veckor eller nåt, om man går in o jobbar en dag ibland kanske.

Ja jag vet inte. Nu skall jag klippa mig.

Hej då dagboken

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det gär så helvittes fort när det börjar töa. En och halv meters snövallar blev på ett dygn en halv meter och vattnet strömmar på vägarna. Hav förtröstan! E

Anonym sa...

Ah, jag kör en till; vi var inne på muséet idag, Elsa Beskow gick inte så bra för Lenas gula fläck, men vilken mat, alla uppkallade efter orter här i trakten och med råvaror härifrån, dock ingen Sätaröd men jag har lovat Anita att hon ska få ett tips. Så vid besök tar vi oss dit. E

snurran sa...

Sture är "galet" snygg.

Ulla-Marie sa...

Galet snygg - galet stram

Anonym sa...

Den första kommentaren tarvar lite förklaring. Naturligtvis har vi inte haft så mycket snö på plan mark. Det rör sig om vallarna som vägverket har vräkt upp, men där det har legat några dm kan man nu se åkerstubben sticka upp. E