lördag, januari 22, 2011

Fjortislista!!!!

Den här listan cirkulerar runt på spännande fjortisbloggar. Jag gillar ju Kissie så jag kör jag med,


Lovar du att vara ärlig? JA

Du heter: Johannes

Smeknamn: Skåningen, puckot (linn säger det en hel del )

Låt som när du är ledsen sörjer till? Nej

Beroende av: Snus

Vem behöver du mest just nu: Linn, för hon har pengar

Vad tror folk om dig? Att jag e dum i huvvet

Stämmer det? Jo lite

Vad får du oftast komplimanger för? Mitt naturliga leende

Brukar du skratta för dig själv? O ja

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Jag dricker en åt dig, från majorskan

Var bor du? I Edsbyn

Trivs du där: Ja

Brukar du bli för full: Varje dag

Är du allergisk i mot något: Jag är allergisk I MOT hundar

Har du haft sex idag: Nej

Nästa mål i ditt liv: MiddagsMÅLET

Hur svarar du i mobilen: Hej

Vem ringde dig senast? Tua

Antal timmar sömn inatt: 10 timmar

Sov du ensam: Linn och en del gaser var med mig i sängen

Tycker du om din pappa: Ja

Brukar du komma i tid: Alltid

När mår du bra: När krysset börjar varje lördag

När blev du fotad senast: Igår, det var dels Tua och sen en hemlig toppfotograf som heter Nigel Barker som fota mig

Hur känner du dig nu: Trött

Vanligaste färg på dina kläder: Blå?

Är du smart: Japp

Var du aktiv i skolan: Nej

Vad saknar du: Cigg

Hade du en bra kväll igår: Jovars, det va myyyyyyyyyyyys

Favorit dryck på morgonen: min dryck e kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: senast tio

Är du blyg? Ja

Sysslar du med någon idrott: nej verkligen inte

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: vet ente

Är du bortskämd: ja

Vad gör du i morgon: surar

Vad är det värsta du vet? Moderat politik

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 2000

Vad behöver du just nu? pengar

Vad längtar du till? Ungen som kommer i juli, fast den e planerad på en dålig dag för dan efter ska jag gå o fiska med jörgen. då måste jag ju dra från BB direkt efter den e född typ

Har du bra vänner och äkta vänskap? ja

Vad är det finaste du fått? En presso

En speciell dag du minns: tuas fölseda

Hur gammal är du: 39

Tycker du om någon just nu: jo

Om fem månader: midsommarafton o semester

Du samlar på: böcker

Gröna eller röda äppeln: äpplen e för borgare

Vilken tid gick du upp idag: halv nio

Har du sovit i din egna säng inatt: jo

Har du strumpor på dig nu: jo

Vad ska du göra ikväll: se på tevi

Är det okej att gråta: jo

När grät du senast: tror det var när jag kollade spårlöst

Vad skulle du göra om du vann en miljon: köpa ett växthus

Bär du glasögon eller linser: nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: åtta

Har du piercing: nej

Vill du gifta dig: nej inte igen

Vill du ha barn: ja

Solar du ofta? : nej

Är du bra på att laga mat: som fan

Är du flygrädd: som fan

Vad dricker du helst när du är törstig: läsk

Vilken är din favoritglass: cornetto

Tror du på ett liv efter döden: nej

Tycker du om sushi: jo

Vad äter du helst när du ser på film: chips

Bor dina föräldrar tillsammans: ja

Har du tandläkarskräck: ja

Är du morgon- eller kvällsmänniska: inget

Vilken ögonfärg har du: gröna kanske

Har du någon gång gråtit dej till sömns: nej

Biter du på naglarna: ja

Röker du: nej tyvärr inte

Hur ofta tränar/motionerar du: aldrig

Senaste låt du hörde: Curley Sue med Takida, skitkass

Vad gör du på helgerna: så lite som möjligt

Ja det tog tid, dagens ungdom hinner inte mkt om dom ska hinna med allt sånt här

4 kommentarer:

Tobbe sa...

Du glömde ju fan THE smeknamn juh; gnidkungen.

Anonym sa...

Vad betyder gnidkungen? Vad är man kung på då?
K

Anonym sa...

Du e vel minsan inte skåning, skorrar inte ens, din verkliga dialekt är Lenas söderstockholmska, vilken absolut är bra, oj, vad hon smittar. Solen skiner och lyser upp grannarnas trädridå, ett par minusgrader som solen kommer att knäcka och vi ska göra det roliga, jo, det är faktiskt sant, veckohanlandet, det nödvändiga och så överraskningen som blir middag när vi kommer hem. Vi ska fortsätta äta oss igenom landskapet på Café Miro. Kul! E

Ulla-Marie sa...

du e skoji