fredag, mars 06, 2009

Stoppa matchen

Stormiga bilder från Malmö på tevin i morse.
Våren i Skåne må sakna snö, men blåser det gör det.

Lär bli kravaller under helgen i Malmö. Detta är ju ingen politisk blogg. Men hade det varit det hade jag skrivit att jag stöder en bojkott av Israel. Sen hade jag skrivit att jag tycker man skulel sänka alla såna reklaimthestreets-nissar i Öresund.
Man kan aldrig ha en bra debatt med terrorister. För det är vad dom är. Överklassterrorister.

Men men. Nu skriver jag inte det.
Jag skriver inte att man bör låta bli att handla israeliska varor som Jaffa tex.

Imorgon är det Andra Chansen.

I år mer förvirrande än nånsin då en internationell ickeexisterande jury finns.
Jag håller på Lilli o Sussie jag
O han från Infinite Mass

Fredagen står som en öppen dörr redo att levas.
Hyrrah

Inga kommentarer: