tisdag, mars 17, 2009

Level 42

Umos säger att jag får önks amig vilken låt jag vill för jag fyller ju ÅR!!! Umos skall sjunga den. Men tyvärr skalld et inte filmas

Jag har vacklat mellan Kyrie med Mr Mr och Runs in the family med Level 42
elvel 42 var ett skumt band
Deras videos gick skitofta på Sky Channel och Super Channel på åttiotalet, men dom slog, som tur var, aldrig i Sverige
en galen flintskallig gubbe som spelade bas

Jag funderar vidare på vilken sång jag vill höra. Nåt med Dead Or Alive känns lockande.

Detta inlägget skriver jag enbart för att påpeka att jag FYLLER ÅR

Katterna grattade mig i morse, både sprang upp i sängen o bet mig i tårna. Det var mysigt

8 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis (så som du tjatar ;)). Läser din, och din brors, blogg med fniss. Ha en riktigt bra födelsedag gamle man. /J

Anonym sa...

Ja det var ett djävla tjatande!

Men du har ju inte kommit över 40-års strecket ännu så det finns inget att fira juh ;)

Men eftersom jag är en sådan tolerant person så....

GRATTIS Pojkspoling!!

Anonym sa...

Det är skoj att du fyllerår. Du är en människa jag skulle tycka om att typ tågluffa till Malmö med.

Anonym sa...

TACKAR TACKAR
Svensk tågluff är äkta
/J

Anonym sa...

Grattis! En riktigt exotisk present kommer efter trädgårdsmässan nästa vecka.

Anonym sa...

Grattis!

Anonym sa...

Jag har tågluffat med Jonte i Skåne. Det innebar ganska mycket öldrickande och spaning efter glador. Lite mysfaktor i och för sig, men i Skåne har de gaytåg så det är nog bättre att luffa nån annanstans egentligen.

Anonym sa...

I can sing whatever you want you know you very old mään. I tjooos to be anonymous here.