tisdag, mars 17, 2009

Är JAG den rätte för Rosing

Jag brukar fantisera om att vara med i tevin.
Tex Baren, där skulle jag redlöst berusad åkt ut efter en kvart
Robinson, jag hade flugit ut innan jag flögs in...
Farmen, påklädds-Jonte. Knappast va
Villa Medusa, nej jag är för vek.
Big Brother. Skulle slå på nån direkt

Men jag skulle platsa i Den Rätte För Rosing
Jag gillar gayställen
Jag är dum i hela huvet
Jag har tribals
Jag misshandlar kvinnor och annat kreti och pleti
Jag är en diskriminerare

Varför valde dom inte ut mig

BÄSTA dokusåpan på länge
Inget händer, alla är dumma i huvudena sina
en har med sig knark, men får stanna kvar
en annan säger att hon är som en brödbit
Plötsligt bara står Linda där o putar med anknäbben likt en diva.
o IINGEN bryr sig
Killarna som är med struntar helt i Linda

Jag hade tagit hand om dig jag Linda

Inga kommentarer: