söndag, mars 08, 2009

Sarah Dawn Finer

Varje festival har ju ett eget hatobjekt för mig. Det brukar vara Sanna Nielsen. Minigolfägarinnan från bromölla. Hon bor i en husvagn och driver en minigolfbana. Detta samtidigt som hon dricker hembränt och har snusk med äldre män.

Men jag ångrar mig. Förlåt Sanna.

Det är Sarah Dawn Finer som är ondskan axelmakt.
En kvinna med bröst större än Västmanland som tror att hon ska vinna schlagern. det går inte
Jag måste ta bladet från munnen.

Varför vann hon, jo för att folk är rädda för henne. Dom röstar för att slippa bli uppätna, eller kvävas mellan hennes bröst.
Rennie Mirro, hennes bror som gjort koreografin gråter av lättnad, samtidigt darrar han av skräck, tänk om hon vinner allt.
Tänk om Sarah Dawn Finer får representera Sverige i Moskva. Nesan kommer att vara värre än när Karl den 12:e gjorde bort sig.
Kanske får hon visum, hon skulle kunna försvara stalingrad i åtta vintrar mot bomber och granater enbart genom att vifta med bysten.

Sarah Dawn Finer. Jag hatar Dig
Jag hatar Rennie Mirro.
Jag hatar din kassa låt
Jag tycker tom att Molly Sandén är bättre
O Molly Sandén kan man skreiva mkt elakt om

Inga kommentarer: