måndag, december 15, 2008

Radio Värmland

Diskvalificerade på grund av dialektalt läte

Dagens grej är att jag har gått till jobbet. Kallt. Frugan har feber så man fick ingen chaufför. Skandalöst, jag menar ska man ändå va hemma en hel dag kan man gott köra lite på morgonen, man hinner ju vila upp sig

Dagens fråga. Jag tror inte heller att Thomas Quick har mördat 35 personer. Jag tycker tom det är lite hemskt att det teoretiskt kan finnas 35 mördare som klarat sig ute i samhället.
Men.
Jag menar nu säger han att han inte gjort det o alla tror på honom
Innan sa han att han HADE gjort det o de flesta trodde på honom då också.

Han kanske sitter o garvar duktigt just nu.
Fast att vara i Falun samtidigt som man sexmördar en tonåring i Växjö kräver onekligen sin man

Dagens lucka kommer snart ska bara dricka kaffe

Inga kommentarer: