fredag, april 17, 2009

Idoler finns överallt



Vardagens hjältar finns där man minst anar det.
Min nya idol är Åsa på SVT, hon pratar om vädret.
Ofta ser hon påtänd ut och hon är grymt nonchig

En normal prognos för henne är ungefär:
ja kanske 16 grader längst upp på bilden, om jag får gissa.
Skulle chansa på nån snö, ja uppåt nånstans kanske.
Ja hej då
Sen sveper hon handen över hela sverige halva norge och stora delar av Finland.

Hon verkar totalt ointresserad av det mesta i allmänhet och vädret i synnerhet.

Ett föredöme i vår exakta värld.
Leve Åsa

O hennes outfits. Oj jag njuter.

4 kommentarer:

fru sa...

det var ändå generöst att skriva att hon säger hejdå för det är ytterst sällan det händer.

Anonym sa...

Har aldrig hört henne säga hejdå.

Konungen sa...

hon borde göra det

bem vem bryr sig sa...

Om vi nu snackar meteorologer så tycker jag för min del att allt, absolut allt, har blivit sämre sedan Pererik klippt sig och fixat linser.