onsdag, april 08, 2009

En annan sak

Jag såg Mona Sahlin och hon Wanja på tevin i morse
Dom var enade
De grå eminenserna har verkat i kulliserna och allt var kapitalets fel och Wanja har gjort det bra enligt Mona

Det är ju fan rena 1984
Mona Sahlin tycker tanten ska avgå, sen mitt i en mening ändrar hon sig nrä storebror ryter till.
Vem är man i krig med eurasien eller oceanien

O sen att Wanja har mage att sitta och säga att folks tödjer henne och att hon är trygg i sin roll.

Stum, jag blir stum

2 kommentarer:

Roevbert sa...

Ja de är helt sjukt. Men att Mona är en idiot har hon ju visat många gånger tidigare, hon verkar tro att Svenska befolkningen är så pass dum att dom gång på gång luras av hennes idiotiska bortförklaringar.

Wanja behöver man inte ens nämnas.
Hörde på radion igår på vägen hem från jobbet en dam som var anställd på volvo som tyckte att anstormningen av Wanja har med hennes kön att göra och att kvinnor är extra utsatta just för att dom är kvinnor. de är sån idioti så man blir gråtfärdig!

Båda kärringarna kan väl förtidspensionera sig...usch!

Petter sa...

Jag missade den första dagen av den här härvan.
Och i alla efterföljande reportage utgår de från att man känner till allt i detalj.
Vilket ger en lätt surrealistisk känsla åt hela affären.
Det blir lite olika beroende på vad jag föreställer mej att hon har gjort. Bäst blir det om man tänker sej att hon gått columbine på Sveriges Riksdag.
(Förresten Roevbert så underminer ditt användande av ordet "kärringar" den poäng du försöker göra.)