måndag, augusti 20, 2007

Älskling du är som en pistol

Peep Show med Reeperbahn glömmer jag alltid bort. Det är synd. grym skiva. Snyggaste svenska skivan kanske. Fotot på Olle med den halvakustiska guran skulle nästan kunna göra mig gay
o så LÅTEN
Älskling Du Är Som En Pistol
Jag har bevis på att egentligen känns det mer.
Lysande.
Synd att leander Malmsten sabbbade Olles karriär som poet

o Gröna Tapeter, o Peep Show.
vilka texter, vilken sval pop. Kul jag har tatt med den från Sverige. Kul för grannarna oxå
vi har en spelkonflikt. Han ovanpå spelar Kristet Skit. Visor med tanter. Kan han glömma

Reeperbahn var så bra. Så coola. Så snygga. O så texterna. Olle kan. Olle är bäst. Olle är snyggast.

Förutom lilla jag då

5 kommentarer:

Anonym sa...

För att återknyta till dina tidigare poster idag, hundarna brinner var inte heller så dålig.... Norrländska präriens gudinna känner du ju oxå till....

Anonym sa...

Kan va favven
den norrländska prärien dåra
tom bilen var kär
Genialt

Anonym sa...

Så var det bevisat: Till och med Konungen kan ha fel!

Anonym sa...

Pilutta.

Anonym sa...

O det handlar mkt om minnen oxå
Jag brukade va i Helsingborg på den dära tiden o vi drack martinis o spela reeperbahn
Andreas, soulsmannen, vet ej va han har tatt vägen. Arvid Orvar o Cissi.
Det var fina tider
Men musiken håller, så är det o jag bestämmer tror jag