onsdag, augusti 29, 2007

Lägg ner Uppsala



Vackra människor i den vackra staden Uppsala.

Ja MINA DAMER OCH HERRAR idag var jag i Uppsala. Första gången. Förra möjligheten försvann på grund av att Linn höll på att krocka samtidigt som hon förklarade för mig hur konstig jag är.

Iallafall. Idag var jag där. Med ystra steg begav jag mig mot centrum, synd jag inte hittade det. Till slut tog jag mod till mig o fråga en studentajevvel, Här var svaret jag fick. Lacka ur rejält efter att ha sett en åjävel o ett gammalt fult rosa hus.
Köpte istället Virdborgs nya som är skitbra o köpade även allt för dyrt o äckligt fika. Ansjovis ska va i byn jue

Uppsala får en svag tvåa i betyg o det enbart för att det fanns en kina som såg sunkig ut. O så räggifestivalen

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det gör dig alltså till min buksvåger/svägerska?

Konungen sa...

Svägerska e taget

Ollon-Holger sa...

Buk-svångrem! Rada upp sala på bild?