fredag, augusti 24, 2007

Bob Hund

Jag är från skåne. Alla tror att alla från Skåne dyrkar Bob Hund. Jag avskyr verkligen Bob Hund. Innan var jag mer tveksam, konserterna va ju ganska skoj o så, men nu lyssnar jag lite på Vild i Skogen Silence 35 år. 79 pickadollor på deras hemsida. Dubbel o grymt prisvärd, trots Bob Hunds närvaro, o grammatiken nu är fin
Iallafall
Jag börjar om
Bob Hund suger

men testraderna nedan är briljanta

Du kan kalla mig för idiot
Det har jag ingenting emot

För övrigt är skivan nämnd innan här o innan ida grym
International Harvester
Turid
Ramlösa kvällar
Samla
Tillsammans
Kenny Håkansson
Traste
Camouflage

Silence MNW o Mistlur
Svensk historia, notera inte bara musikhistori, utan historia

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tyckte Bob Hund var bra ett tag innan jag tröttnade. Har sett dem två gånger, en gång på Kåren och en gång på Chalmers. De är rätt kul på scen i alla fall.