fredag, augusti 24, 2007

Frejda


Det heter Frejda för det är dan man går på Lilla Frej. Att Lilla Frej ligger i Malmö o inte har funnits på åtta år är bara en detalj.
Jag har feber o huvudet fullt av snor. Kan inte skylla det på Marias golvmopp ens, det är synd
Är dock här eftersom Luther slår mig hårt mellan benen om jag stannar hemma. Kanske är man megaloman, jag menar inte överlever folk om jag är hemma. O karensen.
Skit samma.
Satt o messade lite med Elon i morse.
Vi kom fram till att det är en chock o krissituation att man de facto trivs på jubbet.
Hur ska man då kanalisera allt sitt hat.
Mot fula fetton med dreads o tribals kanske.
Tribals borde innebära dödsstraff.
Rakt av.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Återigen: Lagen säger att du skulle ha tagit semester idag. Lagen är obeveklig när det gäller arbetstagarens åtaganden gentemot arbetsgivaren.

Anonym sa...

Fan, tie över åtta å jag vill bara gå hem.

Anonym sa...

sa jag att jag är less?

Anonym sa...

nån som vill byta jobb med mej?

Anonym sa...

Inga kvalifikationer krävs, bara kunna sitta på arslet en hel dag vid ett skrivbord.....

Anonym sa...

en tribal borde man skaffa... för då lär ju inget förväntas av en... bara att slappa med sin tribal..

Konungen sa...

fast då måste jag ju döda dig o det vill jag ente

Anonym sa...

och jag vill inte dö heller... fasen va klurigt det blev nu... hur slappar man utan tribalen ? Hörrö! det är fredag nu, sol och värme. Vad saknas i handen då ikväll om man inte har ngt i handen då? Det känns som att det blir en strömbackakväll. Dvs en liten fest hos mina föräldrar. Kanske det blir så. Du får sms om så blir fallet. High five

Konungen sa...

Jag har feber. men en blomma ska ju lämnas. allt blir bra jue

Anonym sa...

Feber en fredag... vilket trök. Min mor är inte hemma så hon kan inte ta emot den personligen. Men det kanske inte gör ngt. välkommen välkommen

Konungen sa...

huvet fullt med vatten känns det som
hoppas jag smittar ner många

Anonym sa...

Passa sig för Immanuel. Han tvångshighfivar.

Anonym sa...

haj faj

Anonym sa...

Jag highfivear med stilen