tisdag, augusti 28, 2007

Hej jag är fet men jag sportar ändå

Miss Universum förtjänar en egen kategori nobelpris. Ladda ner Tunnelbanan o bara njut dig genom dagen. De ska jag göra.
Jag skulel vilja se henne göra samma fast med Byn. Kunde börja på Pelles

För övrigt är det en ganska spännande sak att vara rökare med misstänkt halsfluss. Varje halsbloss gör mer ont än Jerusalems förstörelse. En smart individ röker ju ente då. Jag är korkad
O så är jag sömnig
O så är jag fortfarande glad
O jag är fortfarande lycklig
Men mest av allt är jag sömnig

6 kommentarer:

Anonym sa...

Det är svår varning på dig nu Gnidkungen.

Anonym sa...

Miss universum är bäst.
En gång när hon framförde "På Tunnelbanan" live på nån sån där gala jag var på skrattade jag och Ella så att vi ramlade av stolarna.
På riktigt.

Konungen sa...

Jag äör happy Elon
Det har jag jubbat ihop till
Passar du dig inte ska jag skriva en dikt om allting o skicka hem till dig
MED BILDER

Anonym sa...

Äh, det är nog bara ordet lycklig jag har lite problem med. Annars är det ju i princip samma sak här. You know the drill. Same as usual.

Anonym sa...

I söndags när jag berättade om min kamrat du vet... Han hånglade med miss U på nån skum krog och blev sparkad i huvet av nån som blev sotis. Gissa vem som höll honom tills ambulansen kom? Det börjar på M och slutar på A.

Anonym sa...

Lycka är tillochmed bättre än gnid.