fredag, juli 13, 2007

Upp på det sociala, ner på systemet

Jag har aldrig riktigt fattat Florence Valentin. Deras första singel Allt som ni har byggt upp ska vi riva ner igen var ju grym
Men sen blev det nån jevvla folkpop. Det var inte alls det dexysblås jag hoppats på
När ny askivan nu kom såg jag att en låt hette Upp på socialen ner på systemet, var ju tvungen att köpa den.
O efter fyra låtar är jag happy. Den är bra
Den har allt. O ilskan finns
Trots att Lova uppenbaligen lämnat Haninge. Haninge är helvetet på jorden. Var där en gång o bröt ett finger, blev jagad av idoiter o spydde.
Köp skivan, den är fin o söt o arg

3 kommentarer:

Anonym sa...

Love är inte från Haninge utan från mycket fiiiiiinare stadsdelar.
Men han rebellar mot sin uppväxt har jag hört sägas.
Det är bra.
Och skivan är fantastisk.

Konungen sa...

i Sanning fantastisk

Anonym sa...

I sanning USEL