torsdag, juli 19, 2007

Mer om gymnastik


O jag har inte ens nämnt den vandrande psykosen från Växjö. Karro med hela svenska folket, här ser ni henne plåga barn. Hennes föräldrar är föga förvånande gympalärare- i växjö av alla ställen.
Fast varför heter det lärare. jag menar man ska kunna läsa för att kalla sig lärare trodde jag, dvs slöjdläarare finns inte heller.
Min vän Victoria har haft hennes pappa. Victoria mår fortfarande dåligt.

O jag menar är karro ett föredöme???
En vuxen människa som leker med kramdjur och dyrkar Carola Häggkvist. Ja jag vet inte.
hon är gift med Patrik "Jag ska hoppa ett hopp nästa år" Kristiansson.
Han försörjer sig på att vara skadad. Han gör ingenting liksom.
Andra som väljer att göra ingenting jagas med ljus o lykta av myndigheterna. han får va med i tevi o se Carola kasta blommor på Skansen.

Patetiskt. Idrottsmän är patetiska. Undantaget är väl Niklas Kindvall o Cantona som är läskunniga och fantastiskt smarta. Men de har slutat. Antagligen för attd e annars hade flippat ut på sina lagkamrater.
Vi lever ie n sjuk värld med sjuka ideal

Karro o den där ADHD-amfetaminkallur. För att inte tala om Henke Larsson. Han är dummare än en gråsten.
Vad hade du blivit om du inte blivit proffs Henke:
Jau jau veit ente, vaktmästare tror jag.
Tjo
Nu kommer en lista.
De här personerna känner jag o de hatade gympa o skolkade sönder sig.
Palm. Mobbad av Uhler. Han är idag prisbelönt fotograf o har haft utställningar i ett flertal europeiska länder.
Mikael som hoppade av skolan. Han har ett bokförlag, han ger ut en nobelpriskandidat.
De här minns jag. De var bst i gympa
Peter. Spela i skånelaget. Hans är arbetslös. Jobbade lite som vaktmästare
Christian. Han var bäst på det mesta. Körde glassbil ett tag.
Jag nämner inte ens Johnny Ekström

4 kommentarer:

Anonym sa...

Moahahaha! Japp. Å innan Florence Valentin sadlade om till musiker var han förmodligen fotbollspelare..... hehe. Fridens.

Anonym sa...

Nu börjar du låta lika sportfientlig som Bemmy ju. I like it!
Och vad händer när stjärnorna lägger av? Se på Brolin och Maradona... Fast ingen regel utan undantag: Torbjörn Nilsson verkar ju rätt vettig. Eller också har Sillen utövat för mycket påverkan på mig där.

Anonym sa...

Jag skolkade när det var skridskor och pardans. Hatade redskapsgymnastik och innebandy, men var med ändå för att jag är/var lydig.

Jens som var bäst på allt (utom på att simma) blev fotbolls(proffs?)spelare i Brage och Gävle.

Mimmis som var näst bäst på allt gick med i Livets ord och slutade idrotta.

Ytspänning sa...

Str�ngt taget var det hennes farbror jag hade, den genetiska defekten gick genom hela familjen. � andra sidan var nog Ravelli v�rre i ren gympal�rareaspekt.